اطلاعیه وزارت ارشاد، حج و اوقاف

bakhshi_admin

آزادی و استقلال، بزرگترین عطیه و موهبت الهی بوده که به انسان عطاء شده است؛ اگر مردم بفهمند که آزادی چه نعمتی بزرگی است هرگز آن را از دست نخواهند داد. بناءً تمام مردم کشور بکوشند تا در حیات خود خشت محکمی بر اساس کاخ آزادی بنا نمایند، زیرا حراست از استقلال و آزادی تلاش مستمر و خردمندانه انسان برای تأمین عدالت اجتماعی و حیات معنوی می باشد.

به مناسبت صدمین جشن سالروز استقلال کشور

وزارت ارشاد، حج و اوقاف می خواهد به مناسبت بزرگداشت از [ صدمین سالروز استقلال کشور] صد برنامه دینی را در سراسر کشور از تاریخ نشر این اطلاعیه الی [ 28 اسد سال 1398 ] برگزار نماید.

بدینوسیله به اطلاع عموم خواهران و برادران گرامی رسانیده می شود که با اشتراک و سهمگیری گسترده خویش این محافل و مجالس نورانی بر رونق آن بیش از پیش افزوده و در ا ین راستا دین ایمانی و وجدانی خویش را اداء نمایند.

جهت معلومات مزید علاقمندان گرامی می توانند در مرکز به ریاست های وزارت ارشاد، حج و اوقاف و در ولایات به ریاست واحد های دومی این ارگان ارتباط قایم نمایند.

         برنامه های مطروحه عبارتند از:

  1. تدویر محافل ختم قرآن کریم در مساجد و حسینیه های سراسر کشور.
  2. مسابقه حفظ قرآن کریم.
  3. مسابقه حسن قرائت قرآن کریم.
  4. مسابقه سیرت نبوی صلی الله علیه وآله وسلم.
  5. مسابقه مقاله نویسی.
  6. مسابقه نعت خوانی.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۱:۴۲
Background image

به نمایندگان محترم رسانه ها

وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که امروز چهار شنبه، ۱۹ ثور سال جاری محفلی را به مناسبت اولین پرواز انتقال حجاج به حرمین شریفین تدویر نماید.

بدین وسیله از همکاران رسانه‌ای ما . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

بازگشت به اطلاعیه ها