وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان در نشستی که از سوی وزارت حج و عمره عربستان سعودی تحت عنوان «ختامه مساک» برگزار شده بود، شرکت نمود

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۲/۴/۱۰ - ۲۱:۵۳
ملاقات

۱۲ ذوالحجة ۱۴۴۴هـ ق مطابق ۹ سرطان ۱۴۰۲هـ ش شیخ الحدیث دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج در عربستان سعودی، بنابر دعوت رسمی وزارت حج و عمره سعودی در نشستی که توسط آن وزارتخانه سازماندهی شده بود، اشتراک ورزید. وزارت حج و عمره عربستان سعودی پس از اتمام موفقانه پروسه حج، نشست ویژه ای را تحت عنوان «ختامه مساک» ترتیب دادند که در آن علاوه بر وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان، بسیاری از وزرای حج و اوقاف کشورهای اسلامی  اشتراک داشتند. در این دیدار دکتور توفیق بن فوزان الربیعه وزیر حج و عمره عربستان سعودی از شیخ الحدیث دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان در پیوند به تنظیم و رهبری خوب حجاج افغان ستایش نمود. از جانب دیگر وزیر ارشاد، حج و اوقاف از وزارت حج و عمره عربستان سعودی و نهادهای مرتبط بابت ارائه بهترین خدمات و امکانات به حجاج افغان در مکه مکرمه و مدینه منوره در سال جاری تشکری کرد. وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان پس از این دیدار در نشست ویژه ای که با دکتور توفیق بن فوزان الربیعه وزیر حج و عمره عربستان سعودی داشتند، پیرامون پروسه حج سال آینده و ایجاد تسهیلات بیشتر برای حجاج افغان در آن سال بحث و تبادل نظر نمودند

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۲۲:۴۱
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف درشهر استانبول ترکیه با رئیس اتحاد عالمی علماء مسلمین دیدار نمود

چهار شنبه ۷ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۶ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف بعد از اختتام  کنفرانس مشورتی علماء جهان اسلام با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۷:۳۸
Background image

دیدار معین مسلکی و رئیس بعثه مدینه منوره با حجاج

سه شنبه ۶ذوالقعده ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور ۱۴۰۳ هجری شمسی

محترم شیخ زرمحمد"حقانی" معين  مسلکى ورئیس بعثه مدینه منوره در باغ (نخلستان عبدالرحمن بن عوف) درمدینه منوره با جمعی از حجاج کشور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۶:۵۷
Background image

ملاقات وزیر ارشاد، حج و اوقاف با رئیس اداره امور دینی(دیانت) ترکیه

سه شنبه ۶ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب با پروفیسور دکتور علی ارباش رئیس عمومی اداره امور دینی(دیانت) در شهر. . .

BACK TO NEWS