وزیر ارشاد، حج و اوقاف با جمعی از علماء، بزرگان قومی و جوانان شورای اجتماعی اهل تشیّع، در شهر زرنج دیدار نمودند

bakhshi_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۲/۱۸ - ۱۱:۳۸
دیدار با اهل تشیع

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با جمعی از علماء، بزرگان قومی و جوانان شورای اجتماعی اهل تشیّع، در شهر زرنج دیدار نمودند.

کابل، افغانستان: از شهر زرنج گزارش می رسد که نخست یکتن از بزرگان شورای اجتماعی اهل تشّیع تشریف آوری آقای منیب و همکاران شان را به ولایت نیمروز خیرمقدم گفته و در رابطه به ایجاد اتحاد و همبستگی میان اقوام و مذاهب حنفی و جعفری در آن ولایت اظهار خورسندی نموده افزود: خواست مردم نیمروز ایجاد وحدت ملی، همدیگر پذیری و صلح پایدار در کشور بوده و ما از روند صلح و گفتگوهای بین الافغانی در کشور حمایت می کنیم. وی ضمنا برخی مشکلات شان را با آقای منیب شریک    ساختن.
سپس وزیر ارشاد، حج و اوقاف از استقبال و اظهار همکاری مردم متدین آن ولایت ابراز قدردانی نموده افزودند: با رعایت دساتیر دینی و اتخاذ تصامیم مدبرانه در برابر همه‌ ترفندهای بیگانگان یگانه چانس پیروزی، وحدت ملی و اتفاق اسلامی ماست.
آقای منیب برای رسیدن به مشکلات آنان از ناحیه کمبود بست در تکایا و مساجد وعده همکاری داده، افزودند: جلالتمآب رئیس جمهور وعده ازدیاد هزار بست امامان را به وزارت ارشاد حج و اوقاف سپرده اند؛ البته پس از منظوری این بست ها، برادران اهل تشیع در این ولایت حق اولویت را خواهند داشت. محفل با دعای خیر پایان یافت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۳:۱۱
Background image

پس از انجام موفقانه مناسک حج، جلسهء ارزیابی پروسه حج تحت ریاست وزیر ارشاد، حج و اوقاف در مکه مکرمه برگزار گردید.

پنجشنبه ۱۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۳۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

عربستان، مکه مکرمه: محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج. . .

جمعه ۱۴۰۳/۴/۱ - ۱۳:۴۳
Background image

اشتراک وزیر ارشاد حج و اوقاف در کنفرانس تحت نام ختامه مسک در عربستان سعودی

سه شنبه ۱۲ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش) وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان در عربستان سعودی، محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نور محمد ثاقب. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۲:۴۷
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف در کنفراس که در رابطه به حج در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی برگزار گردیده بود اشتراک نمودند

دوشنبه ۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان،. . .

BACK TO NEWS