پیشبرد برنامه های مشترک مبارزه با ویروس کرونا

bakhshi_admin
سه‌شنبه ۱۳۹۹/۵/۱۴ - ۱۰:۳۰
کرونا

جلسه مشترک با حضورداشت داکتر محمد جواد عثمانی سرپرست وزارت صحت عامه، دکتور امین الدین مظفری معین مسلکی وزارت ارشاد، حج واوقاف، سید عبدالوحید قتالی والی هرات، محمد یعقوب حیدری والی کابل، لطیف محمود رئیس مرکز رسانه های حکومت، دکتور سیدحجت الله نجیح رئیس مجمع علمی و جمعی از مسوولین ادارات مربوط در رابطه به فعالیت های مشترک جهت محو و بازداری از دور دوم ویروس کرنا دیروز دایر گردید
طی این جلسه مقامات ادارات نامبرده نظریات و پلان های مشترک خویش را در رابطه به راه های وقایه از ویروس کرونا به حاضرین پیشکش نموده و تا کید نمودند تا بصورت مشترک فعالیت های خویش را انسجام بخشیده تا در مبارزه با ویروس مهلک کرونا فایق آیم.
معین مسلکی وزارت ارشاد، حج واوقاف طی سخنرانی که دراین جلسه داشت، ضمن پیشکش نمودند طرح ها و پلان ها، در رابطه به راه اندازی کمپاین مشترک تحت عنوان طبیب و خطیب و یا صدای منبر و داکتر روشنی انداخته افزدند نظر به تهدید و اوج گیری دور دوم ویروس کرونا در هرات و سایر ولایات کشور از هموطنان عزیز و متدین خویش می خواهیم تا در ایام عیدسعید اضحی تمام توصیه های دینی و صحی را مراعات و از رفتن به تجمعات تا حدی امکان خودرای و کرونا را جدی بگیرند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS