سفر وزیر ارشاد، حج واوقاف به زون مشرقی

bakhshi_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۱/۳ - ۱۱:۲۶
ننګرهار

چهارشنبه 28 حوت

مولوی عبدالحکیم منیب وزیر ارشاد، حج واوقاف طی سفر کاری که به ولایت ننگرهار داشتند با آقای شاه محمود میاخیل والی ولایت ننگرهار ملاقات نموده و روی بهبود وضعیت مساجد، تنظیم بهتر پروسه حج، بهره برداری از زمین های اوقافی و آگاهی دهی توسط علما آن ولایت برای مردم پیرامون ویروس کرونا بحث و تبادل نظر نمودند.

سپس از نزدیک با رئیس وکارمندان ریاست ارشاد، حج واوقاف آن ولایت دیدار نمودند ضمن استماع نظریات و پیشنهادات کارمندان در رابطه هدایات لازم را ارایه نموده و دراین دیدار از اجراات کاری انجام شده به جانب هیئت گزارش ارایه گردید که ضمن سپاس گزاری از فعالیت های انجام شده آن ریاست تاکید صورت گرفت تا فعالیت ها بیشتر از قبل انجام شده و زمینه سازی بیشتربرای ایجاد سهولت ها در پروسه حج صورت گیرد

دراین سفر ایشان را جمعی از هیئت رهبری وزارت نیزهمراهی می نمایند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئتی همراهش در ادامه سفرشان به ازبکستان با مسئولین شهر بخارا ملاقات و از مراکز اسلامې و مدارس آن شهر دیدار نمودند.

سه شنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ش/ ۲۹ حوت ۱۴۰۲ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف در ادامه سفرشان به ازبکستان حین ورد به شهر بخارا از طرف والی،. . .

BACK TO NEWS