اشتراک وزیر ارشاد، حج و اوقاف در اختتامیه دومین سیمینار تدریب معلمین حجاج سال‌روان

bakhshi_admin
جمعه ۱۴۰۲/۲/۱۵ - ۸:۵۳
سخنرانی وزیر

 

شیخ الحدیث دوکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج  اوقاف در اختتامیه مرحله دوم سیمینار هفت روزه تدریب معلمین حجاج سال جاری که از سوی این وزارت راه‌اندازی گردیده، ضمن دیدار با اشتراک کنندگان در سیمینار متذکره سخنرانی نمود. ابتدا وزیر ارشاد، حج و اوقاف راه‌یابی علمای کرام را که با دستآوردن نمرات بلند به حیث معلمین حجاج انتخاب شده‌اند، تبریک گفته و خواهان کامیابی در وظیفه محوله شان شده، گفت: بسیار خوشحال هستیم که در مجلسی قرار داریم که در کل علمای نخبه و جیّد کشور از اکثر نقاط کشور در آن حضور دارند. وزیر ارشاد، حج واوقاف همچنین افزود که الله متعال شما را توفیق دهد که از این سیمینار تدریبی زیاد بهره گرفته و در ولایات و ولسوالی های خویش رفته و با ایجاد حلقات درسی مناسک حج را برای حجاج بیاموزانید. موصوف در ادامه افزود: که فریضه حج بدون دانستن مناسک حج درست ادا نمیگردد، بناءً بالای کسانی که حج فرض گردیده علم حج نیز فرض می باشد و این هر دو برای شما محول گردیده و به همین منظور سیمنیار مذکور ایجاد شده تا در ابتدا به‌درستی مناسک حج را دانسته و حجاج محترم را تدریس و راهنمایی نمایید، در پایان جلسه آقای ثاقب برای تمامی معلمین حجاج آرزوی موفقیت در کارشان نمود.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۲۲:۴۱
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف درشهر استانبول ترکیه با رئیس اتحاد عالمی علماء مسلمین دیدار نمود

چهار شنبه ۷ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۶ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف بعد از اختتام  کنفرانس مشورتی علماء جهان اسلام با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۷:۳۸
Background image

دیدار معین مسلکی و رئیس بعثه مدینه منوره با حجاج

سه شنبه ۶ذوالقعده ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور ۱۴۰۳ هجری شمسی

محترم شیخ زرمحمد"حقانی" معين  مسلکى ورئیس بعثه مدینه منوره در باغ (نخلستان عبدالرحمن بن عوف) درمدینه منوره با جمعی از حجاج کشور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۶:۵۷
Background image

ملاقات وزیر ارشاد، حج و اوقاف با رئیس اداره امور دینی(دیانت) ترکیه

سه شنبه ۶ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب با پروفیسور دکتور علی ارباش رئیس عمومی اداره امور دینی(دیانت) در شهر. . .

BACK TO NEWS