اطلاعیه وزارت ارشاد، حج واوقاف

bakhshi_admin
اطلاعیه


در رابطه به توزیع اجازه نامه عمره و زیارات برای شرکت های سیاحتی و زیارتی واجد شرایط

تنظیم امور مربوط به عمره و زیارات که اموردینی – عبادتی هستند از جمله وظایف و عرصه های کاری وزارت ارشاد، حج واوقاف بوده و ازطریق بخش مربوطه در چهارچوب قانون تنظیم و درزمینه اجراات صورت می گیرد حسب لزوم دید وبارعایت مقررات مربوطه تنظیم امور معتمرین و زائرین (بخش اجرای عمره وزیارات ) به شرکت های خصوصی سیاحتی وزیارتی و اگذار و تحت اشراف و نظارت این وزارت تنظیم و رهبری می شود .
براساس مقررات مربوطه دولت جمهوری اسلامی افغانستان شرکت های متقاضی فعالیت درعرصه عمره وزیارات، مکلف به دریافت اجازه نامه عمره وزیارات از آدرس وزارت ارشاد، حج واوقاف وعقد قرارداد باجانب این وزارت بوده وشرکت های متذکره نمی توانند هیچ نوع فعالیتی را دررابطه به تنظیم امورمعتمرین وزائرین بدون اخذاجازه نامه انجام دهند
باعنایت به مراتب قانونی فوق به اطلاع شما رسانیده می شود که اجازه نامه جهت فعالیت قانونی درعرصه عمره وزیارات ازطریق شعبه مربوطه این وزارت به شرکت های واجد شرایط توزیع می گردد، به این منظور مسؤلین شرکت های متقاضی فعالیت درعرصه عمره وزیارات از تاریخ 24/8/1399 به ریاست عمره وزیارات این وزارت واقع ( شهرنو- چهارراهی حاجی فیض محمد خان ) مراجعه و درحصه دریافت اجازه نامه اقدام نمایند 

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۶
Background image

نمایندگان محترم رسانها !

رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که دور فراغت ستاژ امامت، انستیتوت تدریب الائمه، ششمین دور فراغت آموزش زبان عربی و اختتام مسابقه سیرة النبی صلی الله علیه وسلم را طی محفل . . .

بازگشت به اطلاعیه ها