اعلامیه وزارت ارشاد، حج و اوقاف!

bakhshi_admin
یکشنبه ۱۳۹۹/۸/۱۸ - ۱۳:۱۷
اعلامیه

حامدالحق، ضعیف حافظه از مدرسه حقانی پاکستان، که سطح علمی او کمتر از یک دانشجوی تازه کار است ، به نمایندگی از حکومت ها و پیرامون مسائل مربوط به افغانستان صحبت می کند.
وزارت ارشاد، حج و اوقاف سخنان کودکانه این فرد ضعیف را به شدت محکوم کرده و آن را دخالت صریح در امور افغانستان تحت هدایت برخی نهادهای استخباراتی می داند.
برای جهانیان روشن است که آژانسهای استخباراتی کشور همسایه همیشه از طریق این مدارس جنگ را در کشور ما دامن می زنند.
این در حالی است که همه گروه های تروریستی این مدارس دینی را برای آموزش و ترویج دهشت افگنی بستر مناسب اختیار نموده و اعمال ترورستی را از این مخفیگاه ها راه اندازی می نمایند، برای مردم مسلمان و متدین افغانستان روشن است که همه یی گروه های تروریستی در کشور همسایه فعالیت می کنند، مردم متدین این کشور هرگز فریب اظهارات بی اساس چنین افراد ضعیف و نادان را نمی خورند.
وزارت ارشاد، حج و اوقاف از کنسل نظریاتی اسلامی پاکستان رسما می خواهد که مواضع رسمی خود را در مورد اظهارات کودکانه موصوف روشن نماید، که آیا به نمایندگی از آنها صحبت کرده است؟. و آیا او این اظهارات در حالت آگاهی کامل نموده است؟ زیرا چنین عباراتی را شخص عاقل یا عالم نمی تواند بیان کند

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS