تهیه و تدارک 4000 لیتر تیل دیزل و 8000 لیتر تیل پطرول مورد ضرورت پروسه حج

bakhshi_admin
تیل

Publish Date

Closing Date

وزارت ارشاد حج و اوقاف از تمام داوطلبان واجد شرایط دعوت می نماید تا در پروسه داوطلبی پروژه تهیه و تدارک 4000 لیتر تیل دیزل و 8000 لیترتیل پطرول مورد ضرورت پروسه حج. اشتراک نموده و آفر های سر بسته خویش را مطابق شرایط شرطنامه، طبق قانون و طرزالعمل تدارکات عامه امارت اسلامی افغانستان سر از تاریخ نشر اعلان الی (21) روز تقویمی ارائه نمایند.

حصول شرطنامه از ادرس ذیل :

ریاست تدارکات ، وزارت ارشاد،حج و اوقاف، (شهرنو، چهاراهی عصمت مسلیم تعمیر سابقه ریاست حج فرضی) در اوقات رسمیات، ذریعه سی دی، فلش به دست آورده زمان آفرگشایی مطابق به مندرجات صفحه دستورالعمل به داوطلبان شرطنامه میباشد. آفرها دیر رسیده و انترنتی قابل پذیرش نمی باشد.

تضمین آفر مبلغ (34200) سی و چهار هزار و دوصد افغانی به شکل تضمین بانکی بوده و شرایط اهلیت مطابق مندرجات صفحه معلومات داوطلبی می باشد.

نوت : اگر کدام تفاوت میان متن شرطنامه و اعلان دعوت به داوطلبی موجود باشد، متن شرطنامه مدار اعتبار است.

More tenders

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد : پروژه تهیه و تدارک (20) قلم قرطاسیه باب مطبوع و لوازم ضرورت پروسه حج سال مالی 1403

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک (20) قلم قرطاسیه باب مطبوع و لوازم ضرورت . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۵۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد : پروژه ترمیمات و تاسیسات مجمتع حجاج زون مرکز بابت سال مالی 1402

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه ترمیمات و تاسیسات مجمتع حجاج زون مرکز بابت سال مالی . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۴۶
Background image

موضوع:- اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد :پروژه تهیه و تدارک (32) قلم وسایل و تکنالوژی باب مورد ضرورت پروسه حج سال مالی 1403

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک (32) قلم وسایل و تکنالوژی باب مورد ضرورت . . .

Back to tenders