پیام تسلیت وزارت ارشاد ، حج و اوقاف.

bakhshi_admin
چهارشنبه ۱۳۹۸/۵/۱۶ - ۱۲:۴۸
محسنی

 با تأسف اطلاع یافتیم که حضرت آیت‌الله شیخ محمد آصف محسنی، از علمای نامور و شخصت‌های بلندآوازۀ مذهبی، رهبر معظم جهادی، مجتهد وارسته و از چهره‌های برجستۀ علمی، رییس شورای علمای اهل تشیع افغانستان و بنیانگذار مدرسه و دانشگاه خاتم النبیین به رحمت حق پیوسته است. إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ بدین وسیله رهبری و کارمندان وزارت ارشاد، حج و اوقاف به نمایندگی از امامان و ائمه مساجد، تکایا و حسینیه های کشور مراتب تسلیت و غم‌شریکی خویش را با خانواده و بازماندگان ایشان، ملت متدین افغانستان، جامعه علمی و اکادمیک کشور، طلاب و مسئولان حوزات علمیه ابراز میدارند! شیخ محمد آصف محسنی یکی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغانستان و جهان اسلام به شمار میرفت. وی در راستای اخوت اسلامی، همزیستی مسالمت‌آمیز و تقرب مذهبی میان مذاهب و فرقه‌های اسلامی تلاش و زحمات زیادی را متحمل گردیده است همچنان ایشان بخش زیادی عمر خویش را در رابطه به تحقیق و پژوهش در حوزه علوم اسلامی اختصاص داد و کتابها، مقالات و سخنرانی های فراوانی در این حوزه از خود به اهل علم و خرد به میراث گذاشته است

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

BACK TO NEWS