آغاز دروس دور سوم انستیتوت معهد عالی قراءات

bakhshi_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۱/۸ - ۱۰:۵۳
معهد عالی قرات

شنبه 7 حمل 1400

امروز طی محفل با اشتراک دکتور امین الدین مظفری معین مسلکی و استاد تاج محمد مجاهد معین اداری و مالی تعداد از رؤسا و مشاورین وزارت ارشاد،‌ حج و اوقاف، مسوولین و محصلین انستیتوت معهد عالی قراءات دروس سمستر بهاری آن انستیتوت رسما آغاز گردید.

بعداز تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دکتور امین الدین مظفری طی سخنرانی خویش در رابطه به ارزش علم و دانش و فراگیری علوم قرآنی مفصلا صحبت نموده تاسیس و جایگاه انستیتوت متذکره را درجامعه اسلامی ارزنده تلقی نموه سعی و تلاش مسوولین و اساتید را در جهت معیاری سازی و رشد و انکشاف این معهد ستودند.

سپس استاد تاج محمدمجاهد ضمن تبریکی آغاز دروس دورسوم معهد به محصلین، جایگاه و موقف قاریان را در جامعه اسلامی برجسته ساخته کسب علوم اسلامی را نیاز مبرم مردم دانسته علاوه نمود وزارت ارشاد، حج واوقاف برنامه هایی را در جهت پیشرفت، انکشاف و توسعه انستیتوت متذکره روی دست دارند موصوف افزود همین اکنون این انستیتوت دارای کمپیوتر لب مجهز، اساتید مجرب، صنوف تدریسی و میتود درسی لازم می باشد.

درختم محفل هیئت رهبری وزارت از جریان دروس این معهد دیدن نموده ضمن احوال پرسی، نظریات و پیشنهادات محصلین را جهت بهبود امور تحصیلی این انستیتوت جویا شدند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS