آغاز پرواز های حجاج از زون غرب به مدینه منوره یکشنبه 8 ذوالقعده 1444 هـ ق مطابق 7 جوزا 1402 هـ ش

bakhshi_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۷ - ۱۷:۳۷
 آغاز پرواز های حجاج از زون غرب به مدینه منوره یکشنبه 8 ذوالقعده 1444 هـ ق مطابق 7 جوزا 1402 هـ ش

نخستین کاروان حجاج زون غرب روز یکشنبه امروز رهسپار سرزمین وحی گردیدند محفلی که به همین مناسبت در میدان هوائی خواجه عبدالله انصاری برگزار شده بوده درآن مولوی نجیب الله(کروخی) رئیس ارشاد، حج و اوقاف، معاون مقام ولایت، رئیس دفتر مقام ولایت، کارمندان ریاست و اساتید حجاج حضور داشتند، در این محفل رئیس ارشاد، حج و اوقاف برای عازمین بیت الله شریف سفر خوش و حج مبرور را استدعا نمود. موصوف فرمود که شما با ادای این فریضه پنج بنای اسلام را تکمیل می کنید که این امر خوشبختی و سعادت بزرگی برای انسان مسلمان محسوب می شود، خطاب به حجاج گفت: حلقات درسی مناسک حج توسط همه شما تعقیب گردیده است و اساتید محترم با امادگی عام اماده خدمت برای شما میباشند و در صورت بر خورد با کدام سوال میتوانید با معلمین مشوره کنید. قابل ذکراست؛ که در این پرواز بتعدا (۳۴۶) تن حجاج ولایت هرات و تعداد (۲۷۰) تن حجاج ولایت غور شامل اند.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئتی همراهش در ادامه سفرشان به ازبکستان با مسئولین شهر بخارا ملاقات و از مراکز اسلامې و مدارس آن شهر دیدار نمودند.

سه شنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ش/ ۲۹ حوت ۱۴۰۲ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف در ادامه سفرشان به ازبکستان حین ورد به شهر بخارا از طرف والی،. . .

BACK TO NEWS