اطلاعیه وزارت ارشاد، حج واوقاف

bakhshi_admin

اطلاعیه وزارت ارشاد، حج و اوقاف به اطلاع تمام متقاضیان محترم حج سال جاری (1398) رسانیده می شود که پروسه تحویلی قسط دوم مصارف حج جهت ترتیب و تنظیم کارهای حجاج محترم سال 1398 به روز (دوشنبه) مورخ 27/3/1398 در مرکز و ولایات کشور رسماً آغاز می گردد. به رویت چارت مصارفاتی مجموع مصرف فی نفر حاجی اهل تسنن (2750) دالر امریکایی و از فی نفر حاجی اهل تشیع (2800) دالر امریکایی تثبیت گردیده است. بناً از تمام متقاضیان محترم که برای سال 1398 قبلاً با تحویلی قسط اول ثبت نام و اخذ نوبت نموده اند، تقاضا می گردد تا جهت تحویلی قسط دوم و اخیر خویش با اسناد دست داشته و مبالغ ذیل حاضرگردند: 1- افرادی که قسط اول را مبلغ (1000) دالر امریکایی تحویل نموده اند، با مبلغ (1750) دالر امریکایی. 2- افرادی که قسط اول را مبلغ (500) دالر امریکایی تحویل نموده اند، نبا مبلغ (2250) دالر امریکایی. 3- حجاج محترم اهل تشیع علاوه بر مبالغ فوق (50) دالر امریکایی نیز خواهند پرداخت. متقاضیان محترم می توانند سر از تاریخ (27) جوزا الی (15) سرطان سال جاری با سند نوبت دست داشته خویش در مرکز به مجتمع حجاج واقع دامنه تپه مرنجان جوار چهارراهی ملی بس و در ولایات به ریاست های ارشاد، حج و اوقاف مربوطه مراجعه نمایند تا طی مراحل اسناد سفر شان پیگیری و انجام گردد. از عموم متقاضیان محترم صمیمانه تقاضا به عمل می آید که در تحویلی پول خویش و سپردن پاسپورت ها و یا عملیه بایمتریک شان بی تفاوت نبوده و هرچه عاجل اقدام نمایند، در غیر آن مسوولیت بهدی متوجه خود شان خواهد بود. نوت: حجاج ولسوالی های ولایت کابل به ریاست ارشاد، حج و اوقاف ولایت کابل مراجعه نمایند.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۶
Background image

نمایندگان محترم رسانها !

رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که دور فراغت ستاژ امامت، انستیتوت تدریب الائمه، ششمین دور فراغت آموزش زبان عربی و اختتام مسابقه سیرة النبی صلی الله علیه وسلم را طی محفل . . .

بازگشت به اطلاعیه ها