اطلاعیه پرواز چهل و یکم

bakhshi_admin
پرواز 41

به اطلاع آنعده حجاج محترم نواحی شهر کابل که شماره های پرواز شان از (5441) الی (5688 ) بوده باشد رسانیده میشود که ایشان شامل پرواز (41) زون مرکز بوده لطفاً به روز یک شنبه مورخ 6 اسد سالجاری به ساعت هشت بجه شب  به مجتمع حجاج زون مرکز که در دامنه تپه مرنجان واقع چهار راهی ملی بس مکروریان کهنه موقعیت دارد ، با اصل اویز تحویلی قسط دوم وسند نوبت خویش همراه با وسایل سفر حج تشریف آورند تا واکسین های ایشان تطبیق و در پرواز معینه به سوی حرمین شریفین تنظیم گردند:

از حجاج محترم تقاضا به عمل میاید تا نوبت را جداً رعایت نموده باعث ایجاد بی نظمی و سبب سکتگی در تنظیم کار ها نگردند ، در غیر ان مسئولیت بعدی متوجه خودشان خواهد بود.

قابل یاد آوریست که داخل شدن اشخاص معیتی به محل مجتمع جداً ممنوع میباشد.

 

Documents

parwaz_41.pdf

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۱:۴۲
Background image

به نمایندگان محترم رسانه ها

وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که امروز چهار شنبه، ۱۹ ثور سال جاری محفلی را به مناسبت اولین پرواز انتقال حجاج به حرمین شریفین تدویر نماید.

بدین وسیله از همکاران رسانه‌ای ما . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

بازگشت به اطلاعیه ها