طی محفل ویژه سرپرست جدید وزارت ارشاد، حج و اوقاف معرفی گردید.

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۰/۶/۲۰ - ۱۱:۱۰
معرفی وزیر

پنجشنبه ۱۸ سنبله ۱۴۰۰/مطابق ۲ صفر ۱۴۴۳

کابل: امروز طی محفل ویژه سرپرست جدید وزارت ارشاد، حج و اوقاف شیخ الحدیث دوکتور نورمحمد ثاقب توسط شیخ الحدیث عبدالحکیم حقانی عضو شورای رهبری امارت اسلامي افغانستان به منسوبین این وزارت معرفی گردید.

محفل با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز سپس محترم شیخ الحدیث عبدالحکیم حقانی یکتن از اعضای رهبری امارت اسلامی افغانستان پیرامون استقلال کشور و قربانی های بی شمار شهدای راه ازادی مفصلاً صحبت نموده گفت: نظام امروزی ما از برکت شهدای برحق این سرزمین است.

آقای حقانی افزود: پیشبرد امور وزارت امتیاز نه، بلکی مسؤلیت بزرگی است که برای محترم شیخ الحدیث دوکتور نورمحمد ثاقب سپرده میشود.

بعداً محترم شیخ الحدیث مولوی نور محمد ثاقب سرپرست جدید این وزارت سخنرانی نموده و از رهبری امارت اسلامی تشکر نمود که بالای وی اعتماد نموده است. وی اطمینان داد. با سعی و تلاش وظیفه سپرده شده را بادر نظرداشت مسؤلیت دینی و رسالت که در قبال مردم دارد به انجام میرساند.

آقای ثاقب اضافه نمود: ارزشهای دینی و ملی دو معیار اساسی است که در طول تاریخ مردم افغانستان برای نگهداشتن آن سعی و تلاش نموده است. نامبرده گفت: ضمن بیان اینکه وظیفه یک امانت است باید تلاش صورت گیرد تا از آدرس این وزارت برای مردم به بهترین صورت ممکن خدمات عرضه گردد.

وی سه هدف مهم امارت اسلامی افغانستان که عبارت است از انفاذ نظام اسلامی، استقلال کشور، تمامیت ارضی و ابادی کشور می باشد را مفصلاً بیان نموده افزود که امارت اسلامی خانه مشترک همه افغانها میباشد و کوشش میکنیم تا بتوانیم که در روشنی ارزشهای دینی و ملی به کمال اخلاص و صداقت خدمت نمایم

محفل با دعایه خیر و صلح دایمی در کشور خاتمه یافت

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئتی همراهش در ادامه سفرشان به ازبکستان با مسئولین شهر بخارا ملاقات و از مراکز اسلامې و مدارس آن شهر دیدار نمودند.

سه شنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ش/ ۲۹ حوت ۱۴۰۲ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف در ادامه سفرشان به ازبکستان حین ورد به شهر بخارا از طرف والی،. . .

BACK TO NEWS