مسئولین وزارت ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از علمای کرام و ائمه مساجد شهر کابل دیدار کردند

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۲/۹/۱۱ - ۹:۳۰
مساجد

۱۶ جمادي الأولی ۱۴۴۵ هـ ق (۹ قوس ۱۴۰۲ هـ ش)

مولوی محمدنبی محمدی رئیس عمومی ارشاد و تنظیم امور مساجد وزارت ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه اش با تعدادی از خطباء، علمای کرام، ائمه مساجد، و کلای گذر ناحیه هشتم شهر کابل نشست مشترک مشورتی را برگزار کردند.

این نشست به اساس هدایت امیرالمومنین حفظه الله برگزار شد.

در آغاز چند آیات از قرآن کریم تلاوت گردید و در ادامه رئیس عمومی ارشاد و تنظیم امور مساجد وزارت ارشاد، حج و اوقاف طی سخنانی گفت: علمای کرام حیثیت و جایگاه خاصی در جامعه اسلامی دارند. وی افزود: همه‌ی علماء باید برای بقای نظام اسلامی تلاش خستگی ناپذیر داشته باشند.

آقای محمدی گفت: علماء پیشوایان و رهبران جامعه می باشند، آنها باید برای اصلاح و تربیت اسلامی مردم خویش حلقات درسی فقهی و دینی را در مساجد راه اندازی نمایند و همچنین ترجمه و تفسیر قرآنکریم را برنامه ریزی و تنظیم نمایند. و جهت بلند بردن ارتقای دانش خطابت و قرائت خویش نیز سعی و تلاش به خرچ دهند.

در پایان این دیدار، علماء مشکلات خود را با مسئولین این وزارت در میان گذاشتند که در مقابل مسئولین رسیدگی به مشکلات شان را وعده سپردند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۳:۱۱
Background image

پس از انجام موفقانه مناسک حج، جلسهء ارزیابی پروسه حج تحت ریاست وزیر ارشاد، حج و اوقاف در مکه مکرمه برگزار گردید.

پنجشنبه ۱۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۳۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

عربستان، مکه مکرمه: محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج. . .

جمعه ۱۴۰۳/۴/۱ - ۱۳:۴۳
Background image

اشتراک وزیر ارشاد حج و اوقاف در کنفرانس تحت نام ختامه مسک در عربستان سعودی

سه شنبه ۱۲ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش) وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان در عربستان سعودی، محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نور محمد ثاقب. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۲:۴۷
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف در کنفراس که در رابطه به حج در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی برگزار گردیده بود اشتراک نمودند

دوشنبه ۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان،. . .

BACK TO NEWS