معرفی سرپرست ریاست پالیسی و پلان وزارت ارشاد، حج و اوقاف به کارمندان آن ریاست

bakhshi_admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۹/۴ - ۱۰:۲۴
پالیسی

به اساس پیشنهاد این وزارت و منظوری ریاست جمهوری محمد کاظم کریمی به حیث سرپرست ریاست پالیسی و پلان دربست 2 الی رقابت آزاد از طریق کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی تقررحاصل نموده ودیروز طی محفلی در تالار وزارت توسط استاد تاج محمد "مجاهد" معین اداری و مالی به کارمندان وزارت معرفی گردید.

 

ابتدا آیات چند ازکلام الله مجید قرائت گردید .

بعدا حکم مقام عالی ریاست جمهوری که در مورد تقرر موصوف اصدار یافته شده بود توسط قاری محمد اسحق حیدری عرب رئیس دفتر قرائت گردید .

 

بعدا استاد تاج محمد "مجاهد " معین اداری و مالی صحبت نموده ضمن تبریکی به وی تقرر و تبدل را در اداره یک اصل دانسته افزود: درشرایط کنونی جامعه ما به افراد شایسته و با تجربه ضرورت دارد رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف مصمم است تا با تقرر افراد با تجربه مصدر خدمت بهتر برای جامعه گردد برای موصوف از بارگاه ایزد متعال موفقیت های مزیدی را استدعا می نمایند .

 

سپس محمد کاظم "کریمی" صحبت نموده از اعتماد رهبری وزارت که بروی نموده اظهارقدردانی نموده وعده سپرد تا در امر انجام بهترامور با مشوره و هدایات مقام محترم اجراات نماید .

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS