معرفی معین مسلکی وزارت ارشاد، حج و اوقاف ا.ا.ا.

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱/۲۶ - ۹:۴
معرفی معین مسلکی

۲۲ رمضان‌المبارک ۱۴۴۴ هـ ق مطابق ۲۴ حمل ۱۴۰۲ هـ ش

به اساس حکم امیر المؤمنین (حفظه الله)، شیخ الحدیث مولوی زر محمد به عنوان معین مسلکی وزارت ارشاد، حج و اوقاف قبلا مقرر و امروز طی مراسمی به کارمندان این وزارت معرفی گردید.

در نشستی که به این منظور  تدویر گردیده بود؛ شیخ‌الحدیث دوکتور مولوی نور محمد ثاقب، وزیر ارشاد، حج و اوقاف، شیخ عزیزالرحمن منصور معین عرفان اسلامی و انسجام اماکن دینی، مولوی سیف الدین تائب، معاون نظارت و پالیسی اداره امور، عد‌ه‌ای از رؤسای مرکزی این وزارت اشتراک داشتند.

ابتدا این نشست با تلاوت آیات از قرآن کریم آغاز گردیده؛

بعداً شیخ‌الحدیث دوکتور مولوی نور محمد ثاقب، وزیر ارشاد، حج و اوقاف ضمن عرض تبریک و تهنیت به معین مسلکی جدیدگفت: این از درک و فهم بالای امیرالمؤمنین حفظه الله است که شخصیت های علمی و مناسب را برای پیشبرد مسؤولیت های مهم تعیین می نماید و به همه معلوم است که شیخ مولوی زر محمد یک شخصیت علمی و جهادی می باشد و ما از آمدن وی در این وزارت بسیار خوشحال بوده و خواهان موفقیت در وظیفه محوله شان هستیم.

در همین حال شیخ الحدیث مولوی زر محمد ضمن ابراز قدردانی از اعتماد عالیقدر امیرالمؤمنین حفظه الله و استقبال مسئولین این وزارت اظهار داشت که به توفیق الله منان برای رسیدن به اهداف این وزارت و امارت اسلامی با همکاری مقام رهبری وزارت تلاش صادقانه می نماییم

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۲۲:۴۱
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف درشهر استانبول ترکیه با رئیس اتحاد عالمی علماء مسلمین دیدار نمود

چهار شنبه ۷ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۶ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف بعد از اختتام  کنفرانس مشورتی علماء جهان اسلام با. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۷ - ۷:۳۸
Background image

دیدار معین مسلکی و رئیس بعثه مدینه منوره با حجاج

سه شنبه ۶ذوالقعده ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور ۱۴۰۳ هجری شمسی

محترم شیخ زرمحمد"حقانی" معين  مسلکى ورئیس بعثه مدینه منوره در باغ (نخلستان عبدالرحمن بن عوف) درمدینه منوره با جمعی از حجاج کشور. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۲۶ - ۱۶:۵۷
Background image

ملاقات وزیر ارشاد، حج و اوقاف با رئیس اداره امور دینی(دیانت) ترکیه

سه شنبه ۶ ذوالقعدة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق مطابق ۲۵ ثور۱۴۰۳ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب با پروفیسور دکتور علی ارباش رئیس عمومی اداره امور دینی(دیانت) در شهر. . .

BACK TO NEWS