معرفی معین پالیسی و پلان وزارت ارشاد حج و اوقاف

bakhshi_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۶/۲۰ - ۱۵:۷
معین پالیسی

  چهارشنبه 19 سنبله 1399

بعداز ظهر امروز طی محفلی با اشتراک محمدقاسم حلیمی وزیر ارشاد، حج واوقاف، دکتور امین الدین مظفری معین مسلکی، هیئت رهبری وزارت و مدعوین سایر ادارات، محمد عثمان طارق به حیث معین پالیسی و پلان برای کارمندان این وزارت معرفی گردید. نخست آیاتی چند از کلام الله مجید توسط شیخ القراء والمجودین استاد برکت الله سلیم قرائت سپس محمد قاسم حلیمی پیرامون انتصاب، استخدام و پیشبرد مواقف حکومتی از دیدگاه اسلام روشنی انداخته و همچنان درمورد شخصیت علمی محمد عثمان طارق توضیحات داده گفت: محمد عثمان طارق تعلیمات ابتدایی و ثانوی را در ولایت بلخ و ماستری خویش را در بخش حکومت داری خوب از کشور بریتانیا و علوم دینی و حفظ قرآن عظیم الشان را در پاکستان، مصر و داخل کشور فرا گرفته است، در موسسات ملی و بین المللی و ادارات مختلف ایفای وظیفه نموده است، و با احراز این پست در راستای انکشاف و پیشرفت این وزارت موثر قرار خواهد گرفت. بعدا محمدعثمان طارق معین جدیدالتقرر پالیسی ضمن صحبتی از جلالتماب رئیس جمهور و محمدقاسم حلیمی در رابطه به تعین شان به این مقام سپاس گزاری و قدردانی نمود، تعهد سپرد که به همکاری و تفاهم هیئت رهبری وزارت برای پیشرفت و بهبود امور کاری با طرح و برنامه ریزی مدبرانه این وزارت را در ردیف وزارت های کارا و برجسته دولت قرارخواهیم داد.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

BACK TO NEWS