دیدار هیئت سکن در مکه مکرمه با مسئوولین موسسه جنوب آسیا

bakhshi_admin
چهارشنبه ۱۴۰۲/۱/۳۰ - ۱۱:۰
دیدار مکه مکرمه

٢٦ رمضان المبارک ۱۴۴۴هـ ق مطابق٢٨ حمل ۱۴۰۲ هـ ش

مولوی عبدالولی حقانی رئیس هیئت سکن با هیئت معیتی شان در مکه مکرمه با رئیس شرکت ضیوف البیت (موسسه جنوب آسیا) دکتور اسامه دانش ملاقات نمودند.

این جلسه که به منظور ارائه تسهیلات لازم و ارائه خدمات معیاری به حجاج افغان درمراسم حج سال ۱۴۴۴هجری قمری برگزار گردیدهبوده، ضمن ارزیابی خدمات ارائه شده در عماره ها و مشاعر مقدس توسط آن شرکت به حجاج کشور در سال گذشته ۱۴۴۳هجری قمری پیرامون ارائه خدمات ضروری و ایجاد تسهیلات لازم برای حجاج کشور در مراسم حج امسال(۱۴۴۴)، انتخاب مخیماتنزدیک و مرکزی به جمرات در منی شریفه، تقسیم حجاج در مکاتب خدماتی محدود، نظارت و ارزیابی بر روند انتقال حجاج به مکه مکرمه، مدینه منوره و مشاعر مقدس توسط شرکت های ترانسپورتی و همچنان روی یک سلسله موضوعات مهم دیگر به تفصیل بحث و گفتگو شد.

آقای دکتور اسامه دانش برای رفع مشکلات متذکره و ارائه خدمات بهتر در سال جاری به صورت جدی وعده سپرده، افزود: که در هماهنگی با مسؤولین امارت اسلامی افغانستان، برای حجاج افغانی در مشاعر مقدس بهترین خیمه ها و بهترین خدمات را با قیمت مناسب ارائه خواهند کرد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۳:۱۱
Background image

پس از انجام موفقانه مناسک حج، جلسهء ارزیابی پروسه حج تحت ریاست وزیر ارشاد، حج و اوقاف در مکه مکرمه برگزار گردید.

پنجشنبه ۱۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۳۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

عربستان، مکه مکرمه: محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج. . .

جمعه ۱۴۰۳/۴/۱ - ۱۳:۴۳
Background image

اشتراک وزیر ارشاد حج و اوقاف در کنفرانس تحت نام ختامه مسک در عربستان سعودی

سه شنبه ۱۲ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش) وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان در عربستان سعودی، محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نور محمد ثاقب. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۲:۴۷
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف در کنفراس که در رابطه به حج در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی برگزار گردیده بود اشتراک نمودند

دوشنبه ۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان،. . .

BACK TO NEWS