مساعدت کشور ترکیه برای وزارت ارشاد حج و اوقاف

bakhshi_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۳ - ۲۱:۲۳
مساعدت ترکیه

 سه شنبه 21 رجب المرجب 1443 هـ ق مطابق به 3 حوت سال 1400 هـ ش آقای میکائیل آق‌بوغا معاون اتشه امور دینی سفارت ترکیه در کابل کمک های اداره محترم شئون اسلامی کشور دوست ترکیه که شامل فرش های جای نمازی به سایزهای مختلف می باشد را به مسوولین وزارت ارشاد، حج واوقاف در مجمتع حجاج زون مرکز تسلیم نمود. محفلی که به همین منظور در مجتمع حجاج برگزار گردید، عده از هیئت رهبری وزارت و جمعی از کارکنان سفارت ترکیه در کابل اشتراک داشتند. نخست مولوی عبدالولی حقانی رییس اداری و مالی وزارت ارشاد، حج و اوقاف ضمن عرض خوش آمدید به مهمانان، از کمک و همکاری مردم ترکیه تشکری نموده و آن را نشانه از برادری دینی بین این دو ملت عنوان نمود. در ادامه معاون اتشه امور دینی سفارت ترکیه در کابل در رابطه به برادری دینی و ضرورت تعاون با همدیگر صحبت نموده، افزود؛ که مردم و موسسات دینی ترکیه با درک این موضوع برای ملت دوست افغانستان که در این برهه زمان نیازمند همکاری می باشند کمک های خویش را جمع آوری و برای افغانستان می فرستند، کشور ترکیه همچو یک کشور اسلامی متعهد به ادامه کمک های خود به افغانستان میباشد.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۳:۱۱
Background image

پس از انجام موفقانه مناسک حج، جلسهء ارزیابی پروسه حج تحت ریاست وزیر ارشاد، حج و اوقاف در مکه مکرمه برگزار گردید.

پنجشنبه ۱۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۳۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

عربستان، مکه مکرمه: محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج. . .

جمعه ۱۴۰۳/۴/۱ - ۱۳:۴۳
Background image

اشتراک وزیر ارشاد حج و اوقاف در کنفرانس تحت نام ختامه مسک در عربستان سعودی

سه شنبه ۱۲ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش) وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان در عربستان سعودی، محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نور محمد ثاقب. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۲:۴۷
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف در کنفراس که در رابطه به حج در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی برگزار گردیده بود اشتراک نمودند

دوشنبه ۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان،. . .

BACK TO NEWS