پروژه ترمیمات تعمیرهای اداری ریاست حج و ریاست عمره واقع مجتمع حجاج زون مرکز

bakhshi_admin
اعمار مجتمع

Publish Date

Closing Date

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل وسوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد، پروژه ترمیمات تعمیرهای اداری ریاست حج و ریاست عمره واقع مجتمع حجاج زون مرکز بابت سال مالی 1399 را به عقاب حاله ساختمانی شرکت دارنده جواز نمبر (  68424 ) آدرس شرکت: حاجی غلجی مارکیت ناحیه دوهم شهر جلال آباد، مرکز ننگرهار، جلال آباد، ننگرهار  به قیمت مجموعی مبلغ ( 4،156،350/ چهار میلیون و یک صد و پنجاه و شش هزار و سه صد و پنجاه افغانی) اعطاء نماید.

اشخاص حقیقی و حکمی که هر گونه اعتراض در زمینه داشته باشند، میتوانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن به آمریت تهیه و تدارکات وزارت ارشاد، حج و اوقاف  وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارائه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد : پروژه تهیه و تدارک (20) قلم قرطاسیه باب مطبوع و لوازم ضرورت پروسه حج سال مالی 1403

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک (20) قلم قرطاسیه باب مطبوع و لوازم ضرورت . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۵۵
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد : پروژه ترمیمات و تاسیسات مجمتع حجاج زون مرکز بابت سال مالی 1402

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه ترمیمات و تاسیسات مجمتع حجاج زون مرکز بابت سال مالی . . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲ - ۱۰:۴۶
Background image

موضوع:- اطلاعیه تصمیم اعطاء قرارداد :پروژه تهیه و تدارک (32) قلم وسایل و تکنالوژی باب مورد ضرورت پروسه حج سال مالی 1403

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود،وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد تا پروژه تهیه و تدارک (32) قلم وسایل و تکنالوژی باب مورد ضرورت . . .

Back to tenders