آغاز برنامه پرداخت پول باقی مانده مصارف حج توسط وزیر ارشاد، حج و اوقاف

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۱/۶/۱۹ - ۱۵:۴۸
توزیع پول

۱۴ صفر‌المظفر/۱۴۴۴ه.ق.(۱۹سنبله،۱۴۰۱)

در این محفل شیخ الحدیث دوکتور نور محمد ثاقب سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف، مولوی عارف الله عارف معین اداری و مالی، رؤسای مرکز این وزارت و عده‌ای از حجاج اشتراک داشتند.

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی سخنرانی شان گفت: این نخستین بار است که وزارت ارشاد، حج و اوقاف پول باقی مانده حجاج را دوباره برای شان تأدیه می کند.

دکتور ثاقب همچنان علاوه نمود، که به رهبری ا.ا.ا و اشراف وزارت ارشاد، حج و اوقاف تعدادی ازهموطنان ما امسال جهت ادای حج بیت الله شریف به کشور عربستان سعودی اعزام گردیدند، که الحمدالله با وجود مشکل محدودی زمان با نصرت ‌و فضل الله(ج) این پروسه با موفقیت سپری شد.

 نامبرده همچنان افزود: از حجاج پول مصارف حج به خاطر انتظامات شان اخذ گردیده بود؛ که به این منظور وزارت ارشاد، حج و اوقاف از هر فی نفر حاجی (۴۱۳۰) دالر اخذ نموده بود، خوشبختانه بعداز سنجیش و تصفیه مصارف حج، بالای هر حاجی(۳۶۱۴.۶۲) دالر مصرف وارد شده است و به مقدار (۵۱۵.۳۸) دالر پول هر حاجی باقی مانده است که امروز رسما برنامه پرداخت آن آغاز گردید.

ایشان در ادامه افزودند که حجاج سال۱۴۴۳ می توانند غرض دریافت پول متذکره خویش در مرکز به ریاست حج فرضی در مجتمع حجاج زون مرکز وزارت ارشاد، حج و اوقاف و در ولایات به ریاست های ارشاد، حج و اوقاف مراجعه نموده تا بعد از طی مراحل اسناد شان از طریق بانک ملی کشور پول خویش را اخذ نمایند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۴ - ۱۳:۱۱
Background image

پس از انجام موفقانه مناسک حج، جلسهء ارزیابی پروسه حج تحت ریاست وزیر ارشاد، حج و اوقاف در مکه مکرمه برگزار گردید.

پنجشنبه ۱۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۳۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

عربستان، مکه مکرمه: محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج. . .

جمعه ۱۴۰۳/۴/۱ - ۱۳:۴۳
Background image

اشتراک وزیر ارشاد حج و اوقاف در کنفرانس تحت نام ختامه مسک در عربستان سعودی

سه شنبه ۱۲ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۹ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش) وزیر ارشاد، حج و اوقاف و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان در عربستان سعودی، محترم شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نور محمد ثاقب. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۲۲ - ۱۲:۴۷
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف در کنفراس که در رابطه به حج در شهر مکه مکرمه عربستان سعودی برگزار گردیده بود اشتراک نمودند

دوشنبه ۴ ذوالحجة الحرام ۱۴۴۵ هـ ق (۲۱ جوزا ۱۴۰۳ هـ ش)

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج افغانستان،. . .

BACK TO NEWS