اطلاعیه وزارت ارشاد، حج واوقاف

bakhshi_admin
اطلاعیه

وزارت ارشاد، حج و اوقافو در نظر دارد، پروسه ثبت نام، ارزیابی و امتحان معلمین حجاج سال ۱۴۴۴هـ ق را در مرکز و تمام ولایات کشور آغاز نماید.

به همین اساس به اطلاع تمام علماء کرام، که دارای شرایط ذیل باشند:

۱. سند فراغت معتبر از علوم دینی (دوره کلان) داشته باشد.

۲. سیرت و صورتش با شریعت برابر باشد.

۳. توانایی خدمت به حجاج را داشته باشد.

رسانیده میشود، روز شنبه مؤرخ (۲۵ شعبان المعظم ۱۴۴۴هـ ق مطابق ۲۷ حوت ۱۴۰۱ هـ ش) الی ( ۵ رمضان المبارک ۱۴۴۴هـ ق مطابق ۷ حمل  ۱۴۰۲ هـ ش) همراه با دو قطعه عکس فعلی، اصل و کاپی اسناد تحصیلی و تذکره تابعیت جهت ثبت نام و اشتراک در امتحان معلمی حج، در مرکز به مجتمع حجاج و در ولایات به ریاست های ارشاد، حج و اوقاف مراجعه نمایند.

یادداشت:

۱. پروسه ارزیابی و امتحان به تاریخ ۷ رمضان المبارک ۱۴۴۴هـ ق مطابق ۹ حمل ۱۴۰۲ هـ ش، آغاز می شود و به هر ولایت بالنوبه اطلاع داده می شود.

۲. ارزیابی و امتحان علمای ولایات در ریاست های ارشاد، حج و اوقاف مربوطه، ارزیابی و امتحان ولسوالی های مربوطه ولایت کابل در ریاست ارشاد، حج و اوقاف ولایت کابل و ارزیابی امتحان نواحی در مجتمع حجاج صورت می گیرد.

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹ - ۱۱:۴۲
Background image

به نمایندگان محترم رسانه ها

وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد که امروز چهار شنبه، ۱۹ ثور سال جاری محفلی را به مناسبت اولین پرواز انتقال حجاج به حرمین شریفین تدویر نماید.

بدین وسیله از همکاران رسانه‌ای ما . . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۰:۴
Background image

دعوت نامه مطبوعاتی

کابل – افغانستان: قرار است فردا سه شنبه، ۷ حمل سال روان، کنفرانس خبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف، در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار گردد.

بناً از نمایندگان محترم رسانه ها دعوت به . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ۱۹:۷
Background image

اطلاعیه وزارت ارشاد حج و اوقاف

 وزارت ارشاد، حج و اوقاف در نظر دارد برای حج سال جاری ۱۴۴۵هـ ق ثبت نام جدید نماید. به همین منظور به اطلاع عموم اشخاصی که در مرکز و ولایات قصد ادای حج را داشته باشند، جهت ثبت نام حج برای . . .

بازگشت به اطلاعیه ها