جلسه هماهنگی وزارت ارشاد، حج و اوقاف، با مدیران رسانه ها برگزار شد

bakhshi_admin
پنجشنبه ۱۳۹۹/۸/۱ - ۱۲:۹
مرکز رسانه ها

سه شنبه، ۲۹ میزان ۱۳۹۹ 
کابل، افغانستان: جلسه هماهنگی وزارت ارشاد، حج و اوقاف با مدیران رسانه ها، پس از چاشت روز سه شنبه، با ابتکار رهبری ریاست مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت- اداره ارتباطات عامه واستراتیژیک ریاست جمهوری، در تالار این مرکز برگزار شد.
در این جلسه، هیئت رهبری وزارت ارشاد، حج واوقاف؛ هیئت رهبری مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت؛ رییس رادیو تلویزیون ملی، سخنگوی شورای امنیت ملی و مدیران رسانه ها اشتراک داشتند.         
در نخست، لطیف محمود، رییس مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت، تعهد حکومت را در راستای آزادی بیان، حق دسترسی به اطلاعات و گردش اطلاعات ابراز نمود.  
بعدا مولوی محمد قاسم حلیمی، سرپرست وزارت ارشاد، حج و اوقاف، ضمن قدردانی از نقش رسانه ها در زمینه اطلاع رسانی گفت: وزارت ارشاد، حج و اوقاف متعهد به اطلاع رسانی است و پیوسته تلاش می نماید که پرسش های رسانه ها از سوی مقام های این وزارت و شورای علما، بی پاسخ نماند.
سپس، مدیران رسانه ها با سپاسگزاری از راه اندازی جلسه هماهنگی وزارت ارشاد، حج و اوقاف با آنان، پیشنهاداتی را به هدف بهبود همکاری ها وهماهنگی میان رسانه ها و وزارت ارشاد، حج واوقاف مطرح نمودند و خواهان ادامه جلسات به هدف تقویت همکاری رسانه ها با این وزارت گردیدند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

BACK TO NEWS