پیام تسلیت و تعزیت وزارت ارشاد، حج و واوقاف به مناسبت شهادت مولوی حضرت الدین یکتن از علمای ولایت کاپیسا

bakhshi_admin
دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۱ - ۹:۲
تسليت

با تاسف اطلاع حاصل نمودیم که مولوی حضرت الدین مدیر مدرسه _دخترانه‌ی کالوته ولسوالی حصه دوم کوهستان ولایت کاپیسا که امروز از خانه به سوی وظیفه اش در حال حرکت بود، از سوی مردان تفنگدار موترسایکل سوار با شلیک گلوله به قتل رسید

اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَيْهِ رَاجِعُوْنَ

وزارت ارشاد، حج واوقاف به نمایندگی از امامان، خطبای مساجد و حسینیه های کشور در حالیکه شهادت این شخصیت دینی را ضایعه جبران ناپذیر می داند، با اندوه مضاعف رهبریت این ارگان دینی تاثرات عمیق خویش را در رابطه به شهادت شخصیت ملی و خدوم این سرزمین ابراز داشته، این ضایعه ومصیبت را خدمت بازماندگان سببی ونسبی آن شهید و ملت شریف افعانستان تسلیت عرض نموده، برای موصوف از بارگاه احدیت رحمت ومغفرت مسئلت دارد. اللهم اغفرهم

والسلام

محمد قاسم حلیمی

وزیر ارشاد، حج و اوقاف

 

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئتی همراهش در ادامه سفرشان به ازبکستان با مسئولین شهر بخارا ملاقات و از مراکز اسلامې و مدارس آن شهر دیدار نمودند.

سه شنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ش/ ۲۹ حوت ۱۴۰۲ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف در ادامه سفرشان به ازبکستان حین ورد به شهر بخارا از طرف والی،. . .

BACK TO NEWS