کارگاه آموزشی تحت عنوان ( اهمیت نگارش، تحقیق و تدقیق )

bakhshi_admin
چهارشنبه ۱۴۰۰/۴/۲۳ - ۹:۴۹
کارگاه آموزشی

کارگاه آموزشی تحت عنوان ( اهمیت نگارش، تحقیق و تدقیق ) برای کارمندان مسلکی و اداری ریاست تدقیق و مطالعات علوم اسلامی در کتاب‌خانه‌ی ریاست اطلاعات و آگاهی عامه با رعایت توصیه های صحی تدویر گردید دوشنبه ۲۱ سرطان ۱۴۰۰ این برنامه با تلاوت آیات چند از کلام الله مجید آغاز گردیده، سپس استاد محمد شریف رباطی رییس تدقیق و مطالعات علوم اسلامی با سخنان عالمانه‌ای شان ورکشاپ را افتتاح نمودند. موصوف ضمن مهم دانستن تدویر این چنین ورکشاپ ها در امر بلند بردن مهارت های فن نگارش و تحقیق، در مورد اهمیت و کاربرد روش علمی نوین در تحریر مقالات، رسایل ، آثار علمی و بهبود امور مسلکی روشنی انداخته، و از شرکت کنندگان ورکشاپ خواست که از جریان این ورکشاپ استفاده بهینه کنند تا در موضوعات تحقیقی دچار مشکلات نشوند. بعداً فریدالله ازهری آمر دیپارتمنت فرهنگ و معارف اسلامی این ریاست صحبت نموده؛ از اقدام نیک ریاست در امر تدویر ورکشاپ اظهار قدردانی کرد و روی شیوه های روش تحقیق مفصلاً صحبت کرد. قرار است این ورکشاپ برای یک هفته غرض ارتقای ظرفیت کارمندان و بهبود هرچه بیشتر امور مسلکی آن ریاست ادامه یابد

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

BACK TO NEWS