وزارت ارشاد، حج و اوقاف سمینار ارتقای ظرفیت روسا و کارمندان ولایتی را آغاز کرد

bakhshi_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۸/۲۸ - ۱۰:۶
سمینار

۴ جمادي الأولی ۱۴۴۵ هـ ق (۲۷ عقرب ۱۴۰۲ هـ ش)

امروز سمینار ارتقای ظرفیت در بخش های ارشادی، اوقافی، حج و اداری و مالی برای رؤسای و کارمندان ریاست های ارشاد، حج و اوقاف ولایات از طرف وزارت ارشاد، حج واوقاف در مجمتع حجاج زون مرکز کابل آغاز گردید.

در آغازین روز سمینار محترم شیخ الحدیث مولوی زرمحمد حقانی معین مسلکی، معاون نظارت و پالیسی اداره امور محترم مولوی عبدالولی حقانی، رؤسای مرکزی و ولایتی و عده از کارمندان ولایتی اشتراک نموده اند.

محفل با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید، سپس معاون نظارت و پالیسی اداره امور و رئیس سابق اداری و مالی این وزارت محترم مولوی عبدالولی حقانی سخنرانی نموده در بخشی از سخنان خود راه اندازی، تشخیص و معرفی مسئولیت های کاری این سمینار را مهم و اساسی تلقی نموده و افزود که برای اولین مرتبه است که وزارت ارشاد، حج و اوقاف چنین سمینار مهم و اساسی را راه اندازه نموده است.

 

بعدا معین مسلکی وزارت ارشاد، حج واوقاف سخنرانی نموده افزود که این سمینار شامل چهار بخش اساسی می باشد بخش اول آن ارشادی می باشد که موضوعات اهمیت ارشاد و مساجد در آن توضیح می گردد، بخش دوم آن حج می باشد که مسایل و موضوعات چگونگی تنظیم حجاج و ارایه خدمات در داخل و عربستان سعودی در آن به بحث گرفته می شود بخش سوم آن اوقاف می باشد که در آن موضوعات ملکیت های اوقافی و جمع آوری عواید به بحث گرفته می شود و بخش چهارم آن اداری می باشد که در آن مسایل و موضوعات اداری و مالی به بحث گرفته می شود.

محترم شیخ حقانی افزود که این سمینار توسط شیوخ مسلی و استادان به پیش برده می شود و شش روز ادامه می یابد.

برعلاوه از بخش های اساسی فوق در این سیمینار تبادل تجربیات و استفاده از میتود و رهنمایی های سودمند نیز شامل می باشد

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۱۴
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی (سیستم پرینت ویزه حجاج) دیدار نمودند.

جمعه ۲۴ شوال المکرم ۱۴۴۵ق مطابق با ۱۴ ثور ۱۴۰۳ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دوکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی که از طریق آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

BACK TO NEWS