وزير ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان با رئیس سازمان بین‌المللی رابطة العالم الإسلامى ديدار نمود

bakhshi_admin
شنبه ۱۴۰۲/۴/۲۴ - ۱۱:۲۲
ملاقات با رابطه العالم

شیخ الحدیث دکتور مولوي نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف امارت اسلامی افغانستان و رئیس عمومی بعثه حج با دکتور محمد بن عبدالکریم العیسی رئیس سازمان بین‌المللی رابطة العالم الإسلامي در مکه مکرمه دیدار نمودند. شیخ الحدیث دکتور مولوی نورمحمد ثاقب با رئیس سازمان بین‌المللی رابطة العالم الإسلامي در رابطه به همکاری های دوجانبه در بخش های دینی و علمی، حل مشکلات امت اسلامی، حفظ و تقویت هویت و حیثیت امت اسلامی بحث و گفتگو مفصل نمودند. آقای العیسی فتح و پیروزی امارت اسلامی را به وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان تبریک گفت و اقدامات امارت اسلامی به ویژه عفو عمومی را ستوده و تعهد هر نوع همکاری را با امارت اسلامی افغانستان ابراز نمود. آقای العیسی در سخنرانی خود گفت که به زودی نشست های مشترک علمای افغانستان و رابطة العالم الإسلامي برگزار خواهد شد. شایان ذکر است که رابطة العالم الإسلامي یک سازمان بین المللی است که مقر آن در مکه مکرمه عربستان سعودی موقعیت دارد و اکثریت کشورهای اسلامی جهان عضویت این سازمان را دارا می باشند. این سازمان در سطح جهان از ارزش های اسلامی نظارت و برای دفاع از آن یکجا با کشور های عضو کار می نمایند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۱۴
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی (سیستم پرینت ویزه حجاج) دیدار نمودند.

جمعه ۲۴ شوال المکرم ۱۴۴۵ق مطابق با ۱۴ ثور ۱۴۰۳ش

شیخ الحدیث سرمحقق قضاوتپوه دوکتور مفتی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف از جریان امور کاری کمیته مسار الکترونیکی که از طریق آن. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۹:۴۲
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی افغان های خارج از کشور دیدار و گفتگو کرد

چهارشنبه ۸ شوال ۱۴۴۵ هجری قمری (۲۹ حمال ۱۴۰۳ هجری قمری)

شیخ‌الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر محترم ارشاد، حج و اوقاف، در دفترکار خود با تعدادی از شخصیت های علمی و فرهنگی. . .

شنبه ۱۴۰۳/۱/۱۸ - ۱۱:۱۲
Background image

از سوی وزارت ارشاد، حج و اوقاف دوره های ترجمه و تفسیر قرآنکریم در(۲۶۰) مرکز بزرگ نظامی مع الخیر اختتام یافت

پنجشنبه ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۱۶ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

به اساس حکم مقام عالی ریاست الوزرا امارت اسلامی افغانستان تحت رهبری وزارت ارشاد، حج و اوقاف در (۲۶۰)مرکز بزرگ نظامی و رادیو. . .

BACK TO NEWS