تفاهمنامه همکاری فی مابین وزارت ارشاد، حج و اوقاف و اداره محیط زیست

bakhshi_admin
دوشنبه ۱۳۹۸/۸/۱۳ - ۱۰:۴۱
محیط زیست


یکشنبه، ۱۲ عقرب ۱۳۹۸
وزارت های ارشاد، حج واوقاف، اطلاعات و فرهنگ و عزیزی بانک؛ با اداره ملی حفاظت محیط زیست در زمینه همکاری های محیط زیستی، تفاهمنامه های جداگانه امضا کردند.
هدف امضای این تفاهمنامه ها، همکاری این نهاد ها با اداره ملی حفاظت محیط زیست در راستای آگاهی دهی عامه در زمینه حفاظت محیط زیست وکاهش آلودگی هوای کابل عنوان شد.
استاد تاج محمد مجاهد معین اداری و مالی وزارت ارشاد، حج و اوقاف در کنفرانسی که به هدف امضای این تفاهمنامه در مرکز رسانه های حکومت برگزار گردیده بود گفت این وزارت حفاظت محیط زیست را یکی از وجایب خویش میداند و در راستای آگاهی دهی پیرامون محیط زیست و کاهش آلودگی هوا از طریق منابر مساجد هماهنگی و همکاری بیشتر با اداره محترم محیط زیست صورت خواهد گرفت و گام های عملی را در زمینه با در نظرداشت طرح واضح و جامع که روی دست گرفته شده است خواهد برداشت
عزت الله صدیقی، معین اداره ملی حفاظت محیط زیست گفت که با امضای این تفاهمنامه ها روند آگاهی دهی در زمینه حفاظت محیط زیست، به گونه بهتر مدیریت خواهد شد.
در همین حال معین وزارت های اطلاعات وفرهنگ و رییس عزیزی بانک، هریک در راستای مسوولیت های ادارات شان برای زمینه سازی برنامه های آگاهی دهی عامه، با اداره ملی حفاظت محیط زیست اعلام همکاری نمودند.
براساس پلان ۵ ساله کاهش، جلوگیری ومدیریت هوای کابل، ۲۲ وزارتخانه وبخش سکتور خصوصی مسوولیت دارند که با اداره ملی حفاظت محیط زیست همکاری کنند.
پلان آگاهی دهی عامه در زمینه های محیط زیستی، براساس پلان ۵ ساله در حال نهایی شدن قرار دارد.

تازه ترین اخبار

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۸ - ۱۰:۴۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری سهمیه و مصارف حجاج سال روان را اعلان نمودند

سه شنبه ۱۶ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ق (۷ حمل ۱۴۰۳ هـ ش)

کابل، افغانستان: امروز وزیر ارشاد، حج و اوقاف طی کنفرانس خبری که در مرکز رسانه های حکومت، دایر گردیده بود سهمیه حج سال ۱۴۴۵ هـ ق. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۲ - ۹:۴۳
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئت همراه امروز از ازبکستان به کشور بازگشت

چهارشنبه ۱۰ رمضان ۱۴۴۵ هجری قمری(اول حمل ۱۴۰۳ هجری شمسی)

هیئتی عالی الرتبه ده نفری علمای کشور به ریاست محترم شیخ الحدیث سر محقق دکتور مولوی نور محمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف که به. . .

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۱ - ۱۰:۳۰
Background image

وزیر ارشاد، حج و اوقاف و هیئتی همراهش در ادامه سفرشان به ازبکستان با مسئولین شهر بخارا ملاقات و از مراکز اسلامې و مدارس آن شهر دیدار نمودند.

سه شنبه ۹ رمضان المبارک ۱۴۴۵ هـ ش/ ۲۹ حوت ۱۴۰۲ هـ ش

شیخ الحدیث سرمحقق دکتور مولوی نورمحمد ثاقب وزیر ارشاد، حج و اوقاف در ادامه سفرشان به ازبکستان حین ورد به شهر بخارا از طرف والی،. . .

BACK TO NEWS